۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۸

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

۳۰۸ میلیارد تومان پروژه ورزشی در خراسان جنوبی افتتاح شده است

۳۰۸ میلیارد تومان پروژه ورزشی در خراسان جنوبی افتتاح شده است

بیرجند- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: ۳۰۸ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های ورزشی استان است که در یک سال گذشته افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی ربیعی ظهر چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: طی یک سال گذشته پنج سالن ورزشی با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: همچنین در یک سال گذشته ۳۶ چمن مصنوعی با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان در خراسان جنوبی افتتاح کردیم.

ربیعی ادامه داد: در مجموع ۳۰۸ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های ورزشی است که در یک سال گذشته افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: تعویض چمن مصنوعی مجموعه بزرگ ورزشی خاتم الانبیا نیز در حال انجام است که نصب آن در هفته آینده انجام می‌شود که این پروژه یکی از مطالبات مردم ما بوده است.

جذب ۹۹.۵ درصد اعتبارات ملی و استانی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: نکته قابل توجه این است که از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی و استانی ما حدود ۹۹.۵ درصد آن جذب شده است.

ربیعی اظهار کرد: یکی از معضلات در استان ما مستهلک شدن اماکن ورزشی بوده است که برای رفع این مشکل ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی خراسان جنوبی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های ما روشنایی زمین‌های مینی چمن روستایی است که در این زمینه اقداماتی را در دست اجرا داریم.

وجود ۱۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۱۰۰ پروژه نیمه تمام بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داریم که مهمترین علل به اتمام نرسیدن آن موضوعات اعتباری است.

ربیعی اظهار کرد: به عنوان مثال قدیمی پروژه نیمه ما استخر شهرستان بشرویه است که حدود ۱۶ سال قبل عملیات اجرایی آن آغاز شده است و مشابه این پروژه در سایر شهرستان‌های استان نیز داریم.

وی بیان کرد: برای پروژه گود زورخانه شهرستان بیرجند ۸.۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت و امیدواریم این پروژه در سال ۱۴۰۴ به پایان برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی ۵۵۰ را برگزار می‌کنیم که از آن جمله افتتاح ۱۶ چمن مصنوعی است.

برگزاری جشن بزرگ ورزشی «نجوا»

ربیعی با اشاره به جشن بزرگ ورزشی «نجوا» در روز ۲۶ مهرماه گفت: این جشن یا محوریت نیکوکاران جامعه ورزش خراسان جنوبی صورت می‌گیرد و تلاش داریم در کنار برخی برنامه‌های شاد تعدادی از مشکلات ورزش کاران و مربیان را نیز رفع کنیم.

وی اظهار کرد: به عنوان مثال یک مربی ما ورزشکار خود را از دست می‌دهد که بنا بر دلایلی برای این مربی دیه بریده شده است که خود این مربی نیز اکنون با مشکلات مالی و بیماری رو به رو است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: تلاش داریم با همکاری خیرین بتوانیم گره‌های این چنینی را باز کنیم.

کد خبر 6259203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha